عایق ایزوهم دارای یک ساختار سبک و بسیار مقاوم الیافی است که دارای خاصیت عایق می باشد . عایق می بایست نرم ، سبک و دارای خواص فیزیکی باشد همچنین به دلیل وجود الیاف پلی استر و بهره گیری از فناوری نانو ، این محصول می تواند عایق حرارتی ، صوتی ، رطوبتی و مقاوم سازی مناسبی برای ساختمان باشد به طوری که با اجرای این عایق در مجتمع های مسکونی و تجاری و … می توان هر 4 مزیت را ایجاد کرد.

معرفی شرکت ایزوهم : شرکت صنعتی ایرانیان تاوریژ ارک با شماره ثبت 31890 فعالیت خود را در سال 2011-1390 به صورت محدود آغاز کرد.

هدف از تاسیس این شرکت فرهنگ سازی و بهینه سازی و همچنین بالا بردن سطح کیفیت در زمینه عایق کاری می باشد. این شرکت در عرصه عایق های صنعتی و ساختمانی با تکیه بر دانش دانشمندان و مطالعات و تحقیقات شبانه روزی توانست عایق چهار منظوره ایزوهم را اختراع و ثبت نماید. شرکت ایرانیان تاوریژ ارک در زمانی کمتر از یک سال پس از ثبت اختراع عایق چهار منظوره ایزوهم موفق به دریافت گواهینامه استاندارد 9001:2015 ISO  در مدیریت کیفیت  ، CRM  استاندارد بین المللی مدیرییت ارتباط با مشتریان و CE  استاندارد بین المللی تاییدیه اروپا شد. اکنون بعد از گذشت کمتر از یک دهه این شرکت به عنوان اولین و تنها ترین مخترع عایق چند منظوره با نام تجاری ایزوهم در ایران توانسته گامی نوین در صنعت عایق های صنعتی و ساختمانی بردارد و دفتر مرکزی خود را در ایران- تبریز دایر نماید.

ایزوهم چیست؟

1 – عایق صوتی ، عایق حرارتی ، عایق رطوبتی و مقاوم سازی

2 – نسوز – کند سوز و غیر قابل اشتعال

3 – عدم ایجاد حساسیت های پوستی و تنفسی

4 – آنتی باکتریال

5 – مقاوم در برابر انواع حشرات و جوندگان

6 – ضد پوسیدگی و ضد سایش

7 – مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید

8 – مقاوم در زیر خاک و آب

9 – دارای وزن سبک و سهولت در حمل و نصب

10 – مقاوم در برابر انواع اسید

11 – دارای تاییدیه بهداشت

12 – سازگار با انواع ملات ها

13 – قابلیت تنفس محصول

14 – عمر طولانی

15 – قابلیت بازیافت

16 – قابل استفاده در صنایع مختلف

 

سایت :

www.izohome.com

1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (هیچ امتیازی ثبت نشده است)
Loading...

افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بهترین برندهای آرایشی

فروشگاه اینترنتی بورچین

قالب وردپرس

قالب وردپرس