خریدهای اینترنتی در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته‌اند. خصوصاً این روزها خرید اینترنتی، انتخاب اول بسیاری از افراد گشته است. مزایای زیادی از جمله امکان مقایسه راحت‌تر محصولات، برخورداری از پشتیبانی فروش، تحویل محصول در درب منزل و اطمینان از اصالت کالا در صورت خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر وجود دارد. محصولات بسیاری در حال حاضر به صورت اینترنتی خرید و فروش می‌شوند.

اما شاید یکی از موردتوجه‌ترین محصولات، محصولات آرایشی و بهداشتی باشند. خرید محصولات آرایشی از سایت‌های فروش لوازم آرایشی معتبر، مزایایی چون اطمینان از اصالت کالا و نیز مقایسه قیمت‌ها دارد. در این میان شاید خرید اینترنتی ریمل یکی از پرطرفدارترین خریدها بین خرید محصولات آرایشی باشد. با توجه به این محبوبیت و با توجه به اهمیت داشتن خریدی موفق، در ادامه نکات مهمی را که قبل از خرید اینترنتی ریمل باید به آن دقت کنید، برایتان آورده‌ایم.

از آنجایی که در خریدهای اینترنتی امکان مشاهده حضوری محصول وجود ندارد، بهتر است آن را از جوانب مختلف بررسی کنید. یکی از موارد اساسی هنگام خرید ریمل، مقایسه‌ی برندهای مختلف با یکدیگر است.

تصور کنید که شما در یک فروشگاه چون فروشگاه اینترنتی بورچین در حال انتخاب ریمل هستید. به عنوان اولین مورد، شما باید ضدآب بودن و یا نبودن ریمل مدنظرتان را مشخص کنید. ریمل‌های ضدآب از لحاظ مواد و ساختار با دیگر ریمل‌ها متفاوت‌اند و لذا مقاومت بالایی در برابر آب دارند. این ریمل‌ها عموماً برای کسانی که پوست خشکی دارند توصیه نمی‌شود. در حالیکه افراد با پوست چرب بهتر است هنگام انتخاب به این ریمل‌ها توجه بیشتری کنند.
اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که برندهای آشنا را ترجیح می‌دهید، قطعاً به دنبال نام برندهای آشنا خواهید بود. به عنوان مثال، فروشگاه اینترنتی بورچین با فراهم نمودن دسته‌بندی برای برندها امکان انتخاب برندهای مدنظرتان را برایتان راحت کرده است.
مورد بعدی که هنگام خرید اینترنتی ریمل باید به آن توجه کنید، سایز برس است. هرچه سایز برس بزرگ‌تر باشد، بهتر به مژه‌ها حجم خواهد داد. با این وجود کار کردن با ریمل‌هایی با برس بزرگ، خصوصاً برای مژه‌های کوتاه، کمی سخت است. در طرف دیگر، برس‌های کوچک حجم کمتری به مژه‌ها می‌دهند. در عوض ریمل‌های با برس کوچک مژه‌ها را بهتر از هم جدا می‌کنند.
همچنین اگر چشم‌های حساسی دارید، حتماً به دنبال ریمل‌های مناسب برای چشم‌های حساس باشید. برای دانستن ضدحساسیت بودن ریمل حتماً باید به مشخصات نوشته شده توسط سایت دقت کنید.
مورد دیگری که باید هنگام خرید ریمل به آن دقت کنید، جنس آن است. برس‌های نایلونی عموماً برای حجم‌دهی مناسب هستند و امکان چسبیده شدن مژه‌ها در این نوع برس‌ها بالا است. در طرف دیگر برس‌های پلاستیکی بیشتر برای بلند کردن مژه‌ها و نیز جدا کردن آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
به عنوان نکته آخر هنگام خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید.

لذا در راستای معرفی فروشگاه‌های معتبر می‌توان به فروشگاه اینترنتی بورچین اشاره کرد. فروشگاه اینترنتی بورچین یکی از باسابقه‌ترین‌ها در زمینه تامین کالاهای بااصالت بوده و از این نظر باعث خریدهای بااطمینان‌تری شده است.

ریمل های باکیفیت و پرفروش در ایران :

  • ریمل کاپریس دراما
  • ریمل نارنجی لندن
  • ریمل سبز لندن
  • ریمل یورن
  • ریمل حجم دهنده لچیک Limitless
  • ریمل میستیک کاپریس
  • ریمل بلند کننده اسنس صورتی
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (2 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بهترین برندهای آرایشی

فروشگاه اینترنتی بورچین

قالب وردپرس

قالب وردپرس